Shopping bilder

Lovade ju lite bilder från igår...Here you go!



Här är vi i bussen på väg till Farsta, Harry lyfter stämningen med massa sjuka grimarser!



Blev jättegod Sushi till Lunch från Sam & Co


Mina Nya übersnygga skor! Din Sko, ord pris 500, fick dom för 250på rean!


Halsduk från Gina, Ballerina skor från Ellos och Mössa från Kappahl.


Ballerinaskorna igen, lampa till fönstret från Eller (den bruna korgliknande saken), en randig mönstrad tunika från ellos, ett blå/grått linne brevid vita skorna och en lila top med ett kvinnoansikte på... syns inte så bra då det är vikt...men ändå :)


Efter en hård dag av shoppande var det dags att njuta lite.. Mitt val: Chunky Monkey. Forsmans: Cookie Dough
Det är orgasmerande gott!

Det får räcka för idag :)





Kommentarer
Postat av: johanna

mysiga bilder!

2008-11-26 @ 19:25:07
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina pics....shopping kul tänk om man fick :):(

schyssta pjuks o bra med varmt om hals, händer o huvud...



Jag vil oxå ha den glassen finns ju ej här..skicka nu när kallt ute kanske den håller hahahah;)

2008-11-26 @ 20:31:28
Postat av: emelie

kul att ni var ens ett dugg intresserade av att ringa mig. hoppas ni hade kul!

2008-11-27 @ 18:58:59
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0