Snö & Jul Ångest

Slutar jobbet snart och tittar ut, det snöar!! Inte lite heller, flera centimeter har fallit nu under morgonen. Så vackert!
Känner mig som ett litet barn igen och jag vill inget hellre än att springa ut och göra en snöängel!

Får dock lite julångest, var ju inte hemma förra julen och jag vet hur mycket skit jag fick för det. Lillsyrran blev jättebesviken. Iår har jag fått chansen att jobba både dagen innan och på julafton och det är ju fet OB dom dagarna! Vet inte hur jag ska berätta att jag inte kan komma hem. Visserligen så kanske jag kan snacka bort julaftonspasset och åka hem på julaftonsmorgonen när jag slutar. Men vet inte hur populärt det skulle vara hos chefen och jag behöver ju pengarna som fan!


Men det är ju faktiskt bara jul en gång om året och fast jag vet att det kommer bli långtråkigt, massa tjat och tråkig mat (gillar inte julmat..fast jag är en tjockis..den ni!) så är det ju ändå julafton. Saknar mammas julgran och hennes HYPERutsmyckade lägenhet. När man kliver in genom dörren där så känns det som rena julstugan.

Shit. Vad ska jag göra? Give me some advise people!!



Kommentarer
Postat av: Tobias

menar de, fyfan för SNÖ :P

2008-11-22 @ 21:37:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0