Sökes: En datanörd.

Shit vad less jag blir på min dator. Sen drygt två dagar tillbaka har jag märkt att den börjat bli mer och mer långsam och idag när jag skulle försöka se film så vill den inte alls. Inte ens youtube klipp orkar den med. Förstår ju givetvis att jag fått nån jälla dret (läs: någon jävla skit, typ virus) på datorn. Har tagit bort massa överflödig skit, gjort en diskrensning för att frigöra utrymme och laddat ner ett antivirus program. Gjorde en scan av datan och hittade en hel del infekterade filer, som jag sedan tog bort. INGET av det verkar hjälpa och har inte haft några prolem förut.

Vill verkligen inte formatera om hela datorn, då måste jag ha tag i en XP-skiva också eftersom jag inte har någon.
Usch vilka I-landsproblem man har. Stackars Stackars mig.


Min Fina Amilo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0