Stjärnor på Is.

För det första, juryn eller "ispanelen" som den kallas, Var har dom hittar denna übertråkiga grupp människor, har aldrig sett nåt liknande förr. Mitt tips är att dom borde supa ner juryn så det blir lite fart över dom. Sen deltagarna då. Snacka om blandning av kändisar.



Själva programidén är ju ganska kul, mycket bättre än dess föregångare "Let´s Dance" som var otroligt tråkigt. I stjärnor på is lyfter ju Programledarna hela programmet. Gynning och Berg är ju klockrena. I löve them! Hade tv4 valt några andra så hade det inte all varit samma sak. Deltagarna som är kvar då? Josefine åkte ju igår (eller ja i lördags för er som såg det då) och det var väl inte mer än rätt, tål henne verkligen inte. Hon är en sån där brud som aldrig slutar se ut att vara 15 år. Sen att hon ska vara så himla "Go och glad- kexchoklad" hela tiden gör att hon känns förbannat tråkig.


Jesper Blomkvist (heter han så?) har jag ingen kommentar på, däremot hans danspartner. Är det bara jag eller är det svårt att se om det är en man eller kvinna han åker med. Snacka om transvarning.


<--- Kvinna eller man
?



Frölander ser mest ut som en lång stör på isen men hans partner var ju en riktig liten puma. Liten mumsbit! Typiskt nån som brorsan skulle gilla :)

Tony Irving, har aldrig gillat honom av någon anledning, men nu har jag ändrat mig, han verkar ju skitrolig! Han är sådär härligt överfjollig. More power to you!

Sen har vi ju drömmen, mannen, godingen, snyggingen, Marcus Fagervall. Han är Sveriges SNYGGASTE man. Kan ju inte bli annat än kär när man ser på honom. Kära tomten, Jag vill ha Marcus i Julklapp! Hans partner går inte av för hackor hon heller, söt som socker! Kanske får bli att man börjar kolla repriserna nu. massor med ögongodis ju.


Vad tycker ni om Stjärnor på Is?

Kommentarer
Postat av: broder

gillar marieeeeeeeeeeeeeeeee det är en babe ahha ..lars tränare hyfsad,,,,,du kan få Marcus så kan jag ta hans tränare hehehhe





JA jag vill ha en liten sötis hahhahah

2008-11-24 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0