Tjack Söndag

Efter att jag kom hem igår från jobebt så var jag inte speciellt trött, bara hungrig. Klämde i mig en Ceasarsallad och en massa Iste och slängde mig i sängen för att kolla på första säsongen av Seinfeld på DVD, oansträngande underhållning kallas sånt. Efter 1½ timme kunde jag fortfarande inte somna och då Harry inte var hemma så hade jag ingen och umgås med så jag parkerade i vardagsrummet för att se på Idol reprisen. Kan fortfarande inte fatta att Anna åkte ut. Men men, ska inte hålla på och älta.

Efter det så började reprisen av "Stjärnor på Is", ett program som jag aldrig sett förut eftersom jag jobbar på lördagkvällar. Vet inte vad jag ska tycka, var väl helt okej program. Men som vanligt har jag en del åsikter om deltagarna men det tar jag i ett separat inlägg. När det programmet var slut började jag känna mig lite seg så beslöt att det var dags och städa mitt rum, får ju besök idag så det brhöver ju inte se ut som ett bombnedslag! Tog disken och fixade köket när jag ändå var igång och sen var det dags för en lång varm dusch. Finns fan inget bättre när det är kallt ute!

Harry kom hem vid 17tiden och frågade vad jag gjorde vaken. Jag svarade att jag inte gått och lagt mig än. Hennes reaktion lät så här: "Va fan, Går du på Tjack eller?"
Höll mig vaken till 19tiden då jag tokdäckade! Tur att jag inte var ensam hemma eftersom jag har mat på G. Harry väckte mig senare så ja kunde käka och vi började se på filmen "DaVinci koden", klarade inte av hela utan somnade igen.

Sov ända till kl 14.30 då, fruktansvärt skönt och nu väntar jag på fröken Forsman om är på väg hit. Ska bli sååååå kul att ses igen!!

Hörs senare..

Tokgammal bild från karlstad. Tavlan i bakgrunden har jag målat. Jag
Jag ser ju inte klok ut! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0