Två timmars mystik

Dags att gå hem från veckans sista arbetspass. Sitter och funderar lite. I flera veckors tid har jag fått samtal från en herre som alltid letar efter personer till folk som har ringt honom. Varje gång har jag känt igen honom då hans röst är väldigt maskulin, auktoritär och kännts kylig. Inatt ringde han igen, men istället för att bara fråga efter nummer hamnade vi i en konversation om allt mellan himmel och jord, som varade i hela 2 timmar!

Jag jobbade naturligtvis inte själv, utan en kollega kunde ju ta dom få andra samtal som kom under dessa timmar.
Detta var mitt absolut längsta samtal och inte nog med det, det kostade drygt 1070 kronor för honom att tala med mig.

Både skrämmande och mystiskt att prata med någon så länge utan att veta vem man pratar med.
Well, en annorlunda början på 1a advent.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: diana

Vad jobbar du med?

2008-11-30 @ 11:19:47
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: broder

heheh du har en skön röst kanske därför hahaha

chefen promotar dig snart drar in stora summor ..



Modo vad är de?????? FBK FBKFBK FBK kan de ej vinna över hahahha



kram.-.-.-.-.-.-.-.-.-

2008-11-30 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0