Underbara Dagar

Tidigare idag så åkte jag in till Tcentralen för att vinka av Forsman. Det är fan alltid lika jobbigt att säga hejdå, men vi fick ju iallfall spendera några dagar ihop vilket jag uppskattade så otroligt mycket. Hatar att vi inte bor i samma stad längre, tiden med henne i Karlstad är bland dom bästa åren i mitt liv.

Vi satt och snackade gamla tider igår natt, vilka sjuka grejer vi gått igenom och alla underbara saker vi hittade på när vi bodde ihop. Våran lägenhet på Rud var rena vandrarhemmet, så mycket folk som kom och gick där. Alla vilda fester, alla sköna filmkvällar och alla våra samtal.

Killar vi träffat, skratt, gråt och allt vi gått igenom. Är så glad att hon finns i mitt liv.
Älskar dig som fan Therese, säger det inte ofta nog tyvärr.

Nu sitter man ensam på jobbet och försöker att få tiden att gå. Bara 2½ timme kvar..tacka fan för att det finns Simpsons, Family guy och Scrubs att se på..

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0