What Happens in Vegas...

Nu är det 15 minuter tills jag slutar och jag sitter och torkar en tår från min kind. Nej, inte för att jag gäspar mig till sömns ,än, utan för att jag precis tittat färdigt på nattens tredje film! Härligt att få betalt för det..

Denna nattens val:
"Made Of Honor" (2008) en romantisk komedi. Har velat sett den just för att det var sånt himla tjat om den i somras och jag måste nog påstå att jag inte förstår vad. Visst Patric Dempsey (Mcdreamy i Grey´s) är ganska charmig men hans motspelerska gillar jag inte alls. Filmen är väl helt ok att glo på en kväll men absolut inget jag skulle rekommendera. Den var varken rolig eller speciellt trovärdigt romanisk.

Sen vart jag sugen på lite skräck och valet föll på "Boogeyman 2" (2005). Klyschig skräck visst, men några skrämmande scener gjorde att den va helt okej sevärd..eller ja, det jag fick se dvs. Versionen jag hittade (med kinesisk text) slutade naturligvis när c:a 20 min återstod av filmen. Hyfsat tråkigt att inte få se slutet.

Sist men inte minst hittade jag filmen "What Happens In Vegas" (2008) med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den överträffade verkligen mina förväntningar. Den fick mig både att skratta och gråta. Lite varning att man blir grymt kelsjuk av filmen. Hade vart fint att suttit i soffan med nån go grabb istället för att sitta på ett kallt kontor. Verkligen ett superfilmtips!

Ögongodis!


Kommentarer
Postat av: broder

haha samma här....what happens i vegas tårar av lycka..vill oxå haaaaaaaaaa

2008-11-02 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0