Everything..

Ligger i min säng nu, i mitt nya sovrum. Ska plocka rätt imorgon så allt hamnar på sin plats. Känns konstigt att plötsligt kunna stänga in sig på kvällen. Fick just en sån överväldigande känsla av ensamhet. Som om jag stängt in mig och ingen kan komma in. Då pratar jag inte om någon vanlig sovrumsdörr utan dörren till mitt hjärta.

Är bara rädd för att ge nyckeln till fel person.
Orkar inte med det en gång till. Inte nu. Då är jag hellre utan.
Lyssnar på Everything av Lifehouse, vilket är en av de vackraste låtar jag hört. Visst så säger jag ofta. Men denna låt får mig att gråta.


Kommentarer
Postat av: broder

Kom igen nu ryck upp dig längta ej efter närhet så mycket det kommer, fokusera på att du ska vara Nöjd o gla....... Kram love ya

2008-10-13 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0