Lättat hjärta..

Och tömda tårkanaler.
Har haft ett långt, jobbigt men nödvändigt snack med Harry om vår boendesituation och utan att gå in på detaljer så fanns det mycket som var osagt mellan oss. Jag tror hon känner som jag nu, lättad och redo att "börja på ny kula".
Största förändringen blir att vi ska "byta rum", jag får ta sovrummet så jag får lite egen space och Harry tar mitt hörn i vardagsrummet. Då kan jag stänga om mig när jag vill vara ensam, vilket jag saknat lite. Samt ska de bli en jävla skillnad på städrutinerna hemma. Ni som känner mig vet att jag inte är värsta städfreaket (understatement of the century) men ändå en klar förbättring från när man bodde med brorsan.

Förstod för första gången idag hur påverkad och hur illa jag behandlat någon som står mig otroligt nära och tanken på att jag inte skulle ha henne i mitt liv vill jag inte leva med, inte över något sånt här. Så om du läser detta, du nådde fram till mig inatt, skaka mig från grunden så att säga. Det sista jag velat är att såra dig, ingen annan heller för den delen, men nu var det dig det handlade om. Eller OSS kan man säga. Love You.

You make me wanna be a better woman! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0