På resande fot..

Igår efter jobbet (08.00) tog jag och Valle en taxi till Cityterminalen, väl där åt vi lite frukost och köpte bussbiljetterna till Örebro. Resan dit tog drygt 2½ timme, slumrade till en stund och det var en förvånansvärt skön bussresa. Alla som känner mig vet att jag gillar att åka både buss och tåg längre sträckor, iallafall om man har benutrymme och skön musik att lyssna på.



Fick vänta på lillsyrran drygt en timme och det blev en kär återförening, satans vad lång hon har blivit, det är bara en tidsfråga innan hon växer om morsan! Valle drog till sin familj i Örebro och bestämde sig för att stanna där några dagar, dom har ju ändå inte setts på ett tag.

Jag och syrran tog första bästa tåg till sthlm, därefter en överfull tunnelbana till Högdalen och sen handla lite mat. Efter otroligt lång dag, var man äntligen hemma. Blev nästan direkt i säng igår och gissa om det var skönt? Finns inget skönare än att slänga sig i säng efter en ännu en sömnfri helg.

Nu ska vi käka och se simpsons och family guy.. skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0