Pulvermos..

Så, provade att byta stilmall på bloggen nu, tålde inte att se skärmen dränkas i ett rosa bubbelgums hav så fort man loggade in...Men still, måste göra något åt min design..nu ser hela bloggen ut som en klump pulvermos, med ord i..
eller så är det bara jag som är hungrig. (ovanligt)

Har varit runt och kikat in andras bloggar och även om det finns en del som skriver rätt intressant så har jag svårt att engagera mig, att börja följa en ny blogg är liiiiiiiiiiiiite som att starta ett förhållande (jag har vart singel way to long), det räcker inte med att läsa ett inlägg eller två, utan man måste lägga ner tid att läsa den, helst varje dag, och även kolla gamla inlägg för att se vad det är för person.

Jag har iofs inget annat än tid men många bloggar är bra meningslösa...och ändå helt sinnesjukt populära. Personligen så tycker jag att det visar starkt var nivån i det här landet ligger. Jag vill heller inte läsa überseriösa inlägg om politik i mellanöstern och svält i afrika, sånt matas vi ändå med via media dag ut och dag in, men visst kan det vara kul att läsa om något annat än vad de senaste jeansen från Whyred kostar...

Gillar iallafall själv att det är kul att läsa MANLIGA bloggar, tror att alla vi tjejer behöver lite mer insyn i hur ni killar tänker. Ibland kan man ju undra om ni är så okomplicerade som ni verkar, helt utan djup, eller om det lurar en hel djungel av tankar, känslor, drömmar och rädslor därinne bakom era hårda yttren...vill iallafall tro att det är så. Saknar mina gamla killkompisar, Man har tappat å många genom åren, växt ifrån varandra eller flyttat från varandra. Känns knappt som man har några kvar. Det saknar jag fan. Ska nog annonsera ut en förfrågan:

SÖKES;
MANLIG VÄN
DU BÖR HA SJUK HUMOR
och VARA EN ALLMÄNT HÄRLIG MÄNNISKA.
vad mer behövs?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0