*pusta ut*

Okej, nu är jag sansad. Fick ääääääntligen tag på Valle så nu bär det hem till Högdalen. Nu får hon allt bjuda på lyxfrukost som plåster på såren!

På tal om plåster, har feting skavsåren typ på ena hälen, haltar fram nästan när jag går, ikke bra alls...Har preparerat med två stora plåster så jag klarar mig hem. Lär inte bli mycket sömn idag så får nog köpa några energidrycker till jobbpasset ikväll.

Inatt tittade jag på "Djävueln bär Prada" och nya tecknade filmen "Horton hears a Who". Sååååå jävla söt film. Dock var inte hela filmen med på den versionen jag hittade, så har inte sett de sista 10 minutrarna...lär få hitta slutet någonstans. Filmtips verkligen för er som vill hålla barnet i er vid liv, eller har småsyskon att använda som alibi.

Nu bär det av mot bussen. Tjipp!


Horton hears a who, med bla Jim Carrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0