Thank god it´s friday?

Nja, vettefan om det blir någon glädjedans över att fredagen här.
Slutade jobbet kl 6 imorse och släpade mig långsamt till bussen, lyckades inte få igång o ladda mobilen heller så fick åka hela vägen utan musik i öronen. usch.
När bussen börja närma sig Gullmarsplan meddelar chauffören att alla tåg på gröna linjen står still pga nåt signalfel. Typiskt!! När man bara är trött och vill hem så ska det vara nåt krångel.
Fick sitta ute 25 minuter i kylan och vänta på en ersättningbuss.Suck. Ska inte klaga. Kom ju hem iallafall...

Ligger i sängen nu, kikar på topmopel omgång 5...Jag verkligen älskar top model...detta är dock inte en av mina favorit omgångar. Synd nog har jag missat nästan hela säsong 10 som hade final denna vecka. Sändes ju samtidigt som Idol...ahh. Men TP 10 lär ju gå i repris snart. Fick höra av Boholm att min favorit Whitney vann. Så jävla kul att en "plus size" vann hela ANTM! Första tjejen med lite junk in tha trunk som man å fint brukar säga det.
Lite komiskt att en tjej som Whitney räknas som plus size.... Hon är ju smal som bara den...Men otroligt vackra drag!
Henne med lite smör på ;)



A Face To Die for

Kommentarer
Postat av: jimmy

väldigt lik Carolina gynning ju

2008-10-03 @ 10:05:42
Postat av: emelie

Haha skojja inte. alltså du skulle ha hört han...trodde det var ett skämt först...shit alltså. jag kommer i november igen. då kanske jag stannar forever liksom.

2008-10-03 @ 20:20:30
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0