Idag smäller det...

Fan så jag har längtat. Vaknade för drygt en halvtimme sen, var skönt att få sova rätt länge..(gick och la mig kl 9 imorse), behöver all skönhetssömn jag kan få när jag ska iväg och kryssa med mina darlings.
Kl 20 ikväll går båten men innan dess ska Jag och Harry möta upp Värmlandstösen Forsman och Dalmasen (blivande sthlmaren) Boholm på terminalen. Vi tänkte käka nån macka eller något innan vi går på båten. Vet att iallafall jag behöver ha lite mat i magen om jag ska orka festa en hel natt..herregud, man orkar ju inte lika mycket som när man var ung.:)

Idag är jag iallafall på toppen humör, beslöt mig för att inte ringa banken idag, vill inte bli sur på något sätt. INGET ska förstöra denna kväll... Längtar såååå tills jag får krama om mina flickor. Boholm vaar ju nyligen i Sthlm, men henne skulle jag ändå vilja träffa varje dag..minst. :) och min underbara Forsman har jag inte sett sen i början av FEBRUARI då  vi va på krysning och firade hennes födelsedag. Herregud vad tiden gått. Ni kan tänka er då att jag och Forsman bodde ihop i 1½ år..och sen plötsligt ses man en enda gång på helt helt år... Sinnessjukt. Man får ju abstinens..

På tal om abstinens så hade jag värsta skumma drömmen inatt, Jag var tydligen någon tok junkie. Obehagligt värre..hmm.

Anyway. Jobbet gick tokfint inatt, satt bara av tiden kändes det som. Sam kom även förbi och höll mig sällskap i typ 2 timmar, vi kikade lite på Family Guy och snackade..(när jag inte tog samtal såklart) Han är en trevlig prick! :)

Nu måste jag tokpacka... och duscha!! Jisses. Uppdatering om kryssningen kommer imorgon! :)

PuSS O KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0