Love is in the air..

Slutade iallafall inte dagen på samma ,lite bittra, humör som inledde dagen..och genomsyrade mitt förra inlägg.Surfade runt lite på tradera och har köpte bla. en kjol (som jag ska använda som top/tunika) och ett mörkblått nagellack..
Sen surfade jag in på Glamour.se och kikade lite. Glamour är min favorittidning om man jämför konkurrenterna. (typ Chic, Veckorevyn, Solo, Hennes, Plaza mfl....) Fast Cosmopolitan funkar också. Så tråkigt bara att de inte kan ha lite tips för mulliga och stora tjejer..Anyway. Beställde 3 nummer av Glamour för 49kr (plus typ 20 kr frakt) så fick man en jättesöt necessär och ett läppglans från clarins på köpet...Kan knappt vänta tills första numret dyker ner i brevlådan!

vad har vi mer för nyheter då? Jo, min lilla lägenhetskamrat Harry har skaffat pojkvän. Hon & hennes Göteborgare Tobias blev tillsammans idag... GRATTIS!!


Love is in the air...*lalalala*....(tydligen inte i den luft jag andas...men visst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0