4 dagar och 4 timmar

Idag har min lilla Harrie ätligen kommit hem från Ljusdal, 2 veckor ifrån varandra när man är van och ses varje dag..ja det blir lite tomt minst sagt. Fick låna hennes internet nu en sväng och loggade såklart in på bloggen direkt, såg att det var 4 dagar och 4 timmar sen sista inlägget. Shit, snacka om att jag får abstinens.

Har haft en lugn vecka, bara chillat typ. Var ensam och storhandlade på Willys i Älvsjö i tisdags, fett tråkigt och göra sånt själv, en av anledningarna till att jag inte vill bo ensam. har haft massa ideer om saker och tankar jag tänkt skriva ner i bloggen och när jag väl har chansen så blir det bara tomt. Inget vettigt kommer ut alls.

Behöver lite inspiration känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0