Äntligen är Sommaren över!

Hoppas jag iallafall...Som de flesta vet är jag ingen sommarperson, älskar hösten, känna att man får frysa lite och se löven ändras. Kan knappt vänta. Både igår och idag var det riktigt kyligt när man skulle gå till jobbet, termometern hemma visade bara 12 grader, I like!

Hösten är påväg..yeey

Nu sitter jag och fryser på jobbet, tänkte göra the men vattenkokaren verkar inte fungera så i värsta fall blir det en kopp kaffe senare. Kaffe är inte min grej direkt men behöver dricka något varmt.

Har inte så mkt och skriva om, hoppas på att de blir en lugn jobbnatt så man kan glo på lite film. Igår såg jag nya filmen "Funny People" med bla Adam Sandler, rätt bra måste jag säga och just nu har jag tryckt igång "The Accidental Husband", har aldrig hört talas om den så får hoppas att den är sevärd.

Hörs senare kanske...TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0