Bloggdesign på G?

Hittade en trevlig bloggerska idag som förmodligen ska hjälpa mig med att designa min blogg. Vi ska snacka vidare på Måndag, så då ska jag ha lite ideér redo. Snurrar i huvudet, har tänkt ett riktigt ballt tema, frågan är bara om jag hittar några bra bilder som funkar.
Ska färga håret också, inte orkat idag, sen blir det nya bilder så ni får se min septum ordentligt också. Btw så är jag jätteöm idag, glömmer bort den hela tiden och råkar komma åt den. Inte bra.

Vid 19tiden ska jag iväg till jobbet, inte sovit alls idag. Lär däcka stenhårt imorgon och på tuben till jobbet, ja ni hörde, åka kollektivt! wihoo.

Ne, kanske ta en Powernap? Eller inte!
Ska halsa kaffe inatt, inte för att det är gott, men det lär behövas.
Hörs senare.
Och ni nya läsare, VÄLKOMNA, glöm inte bort att skriva kommentarer, nyfiken på vilka ni är.
Hoppas ni återkommer!

Pössen

31 Maj- 2008

Kommentarer
Postat av: johline

ge mig långa håret! :o

2009-02-07 @ 18:26:37
URL: http://johlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0