Kan alla andra så kan jag..

Hade "frågestund" på min blogg för några dagar sen, det vart inte så lyckat eftersom inga frågor dök upp. Hittade en lista me frågor som cirkulerar på en massa bloggar nu, så jag svarar på den istället så får ni veta lite onödiga fakta om MOI!

Snusar du? - Jepp, Göteborg Rapé Portion
♦ Röker du? - Fuck no, luktar äckligt...
Gör du frukosten själv? - Dom gånger jag äter frukost så visst..
Har du suttit i rätten? - Bara som vittne
Har du slagit ner någon? - Nja, inte slagit ner, men knäckt näsa på en kille.
Har du pussat någon av samma kön? - Haha. Många gånger
♦ Har du varit på strippklubb? - Nej, men jag vill!
Vad gör du när du blöder näsblod? - Ja du, stoppar upp papper i näsan?
♦ När grät du senast? - Igår, till
♦ Vem kan du prata om allt med? - Forsman, Boholm, Harrie..
♦ Har du solglasögon? - Yepp, blir nya varje år, slarvar alltid bort dom
Skriv en mening på engelska - An english mening (ja, dålig humor)
Vem pussade du senast? - John
Vem kramade du senast? - Sickan eller Sven (katterna)
Vad är din högsta önskan just nu? - Att få bli kär!
Vad heter ditt hårspray du använder? - Använder typ aldrig hårspray..
♦ Vem gillar /älskar du? - Nån som är jävligt svårfångad..
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Gul/Grå/Svart/Vit/blå :)
Känner du någon som heter Niklas? - Har säkert nån bekant med det namnet
Har du bärbar data? - Yes box, en fujitsu siemens.
Är du blyg? - Knappast!
♦ Vad tänker du på just nu? - MAT & SOVA!
♦ Vad ska du göra nu? - SLuta jobbet om 13 min och åka hem..
Vart hittade du den här listan?  http://sofuckt.blogg.se/  & http://harries.blogg.se


Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha ja, hon är bossen min katt. jag lyder maniskt allt hon säger också. eller säger, visar eller ja.

haha va du ironisk eller är det kul?:D

aa min var också jobb men jag gick ju ut sen så det livade ju upp det hela en anings 8)

2009-02-16 @ 14:25:49
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker det var dåligt av dig att låta mig sitta och vänta å sen inte logga in nått mer!

2009-02-16 @ 20:30:03
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: fröken elin

:O VA?! va fuskigt, titta på film o blogga. va roligt! hur ofta ringer det på natten då?

jag jobbar på ur&penn.. vi får inte gå in på någon sida på internet, vi får inte sitta ner och hela tiden va väldans trevliga. men det är goa tider oså är det kul när det är strssigt, som det är typ en gång i månaden.. annars är det ganska segt bara:P



hahah jag vet, det är inte snyggt alls! men kanske jag ska klippa till en riktig lugg... näääh orkar inte! tråkigt att gå till frisören.



ha en go dag idag dagen idag!

2009-02-17 @ 14:31:43
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0