Min Lördag

Hann sova drygt  en timme imorse innan jag fick dra till Högdalen C för att möta upp Andrea, därifrån tog vi direktbussen till Älvsjö och mötte upp Boholm. Vi stod som vilsna höns och försökte fatta hur man skulle gå för att komma till Stockholmsmässan då Andrea fixar fram en karta på sin mobil, bara det att den vägen hon fick fram var ju inte gångvägen, utan BILvägen. Så vi gick långt åt helvete åt fel håll.

Promenaden till mässan borde tagit drygt 5 min, istället fick vi en promenad på 25 min, tack för den :) Det var iofs bara bra, man behöver ju röra på fläsket som man brukar säga.

Väl på mässan var det typ 2000 pers i åldrarna 15-20 kändes det som, kände mig nästan gammal. Visst fanns det en del att kika på, men det var nästan för mycket "småföretag" så man blev helt snurrig.

Gick förbi storbloggaren Kenza som satt i ett hörn och så fruktansvärt uttråkad ut, satan så liten hon var, IRL..haha.
Sen hittade vi Kissie och Amir, typ enda anledningen vi gick dit för. Boholm gled fram och börja fråga massa bloggfrågor medan jag och Andrea stod bakom och såg ut som fån. B tyckte iallafall att Amir verkade trevlig och han förklarade det här med annonsering på bloggen rätt bra.

Efter mässan bar det hemåt, B åkte tillbaka till Södertälje för att träffa hunken M medans jag och Andrea tog pendeln in till Stockholm C. Sen åkte jag raka vägen hem, var hur trött som helst men sov bara drygt 3½ timme så imorgon lär jag väl vara heldöd.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba, dom har tydligen rensat datorerna på jobbet så nu blir det inget mer filmtittande, finns inte ens ljud på datorerna längre. Så jävla kasst. Hur ska jag nu underhålla mig när det inte ringer? Blir att våldgästa typ alla Sveriges bloggar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var kissie?

2009-02-21 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0