Slutspelat för Grabbarna

Igår blev det alltså klart, mina älsklingar missar slutspelet iår och då snackar vi alltså om ett lag som för två år sedan stod som svenska mästare och gjorde mig stoltare än någonsin.
Nu är det alltså kört, finito.
Hela säsongen har varit katastrof men jag trodde och hoppades in i det sista att grabbarna skulle ta sig i kragen.
Hur kunde då Hjältarna från Ö-vik hamna utanför slutspelet? Enligt mig är det en komination av fel målvaktsval och dåligt teamplay men största boven i dramat är den där förbannade gamla Mora tränaren - Harri Rindell.

Dom skulle ha bytt ut honom redan i början av säsongen så hade dom haft en chans.
Det är verkligen med sorg i hjärtat jag skriver detta.

MODO
- WE WILL MISS YOU!
Kom tillbaka 2010, starkare än någonsin.





http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article4515670.ab

Kommentarer
Postat av: Erika

lägger till dej på bloglovin då! = )

2009-02-27 @ 15:45:03
URL: http://budgetshopping.blogg.se/
Postat av: Hacki

Harri Rindell??? Bov??!!



Vakna och inse att gubbarna är slut

2009-02-27 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0