Hobbypsykolog

Mycket får man vara med om i det här jobbet. Det här med att det bara är att svara i telefon och leta nummer är så fel det kan bli, men jag antar att det är därför jag gillar jobbet. Omväxling förnöjer, säger man inte så?

La nyss på med en Dam som jag pratade med säkert 20 minuter. Pratade om allt från barnen i afrika, Mikael Persbrandt och döden. Visade sig att hon mådde extremt dåligt och förmodligen behövde hon bara prata av sig. Hon fick skälla lite, berätta om sina problem och gråta medans jag bara lyssnade och försökte hjälpa henne så gott jag kunde. Känner mig faktiskt lite stolt, för just nu känns det faktiskt som om en person därute i landet sover bättre pga av mig.

Så kan livet vara på nummerupplysningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0