Läsarrekord!

wow, Idag steg mitt läsarrekord helt otroligt mycket. Blev riktigt chockad när jag gick in och såg statistiken. Hoppas många av er nya läsare återkommer.

Är på jakt efter en ny bloggdesign som fler av er läst förut, så känner just du att du är en bra designer så tveka inte att höra av dig. Betalar naturligtvis! Är så redo att få en ny look på bloggen. Ska försöka fota lite nya bilder nu i veckan och sen när jag fått lön. (Så jag kan färga håret äntligen!)

Annars då? Skönt att vara ledig idag,har legat hemma och myst under en filt hela dagen, trodde ju jag skulle dö av kylan imorse när jag var på väg hem från jobbet.
Haha, på tal om hemfärden, tror ni inte att jag somnar på bussen från jobbet mot Gullmars. När vi väl är framme kommer chaffisen och väcker mig lite försiktigt. Jag tittar upp, aningens förvirrad och han kläcker: "Är du lite trött" och flinar åt mig. Snacka om att skämmas! Så jädra typiskt mig..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vad kul att du haft så många på bloggen. Hoppas det fortsätter uppåt. Tänk dig du ch jag som bloggdrottningar om några år... det skulle sitta fint.

2009-01-20 @ 00:01:07
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0