Pinsamma Jävla Emokissar

Hittade en tokgammal bild på mig och Steff, kanske år 2000 eller 2001.


Efter en relativt lugn natt så får jag tacka exet Steff som höll mig vaken på msn, vart helt galet trött där ett tag och var nästan på väg och somna. Mitt i alltihop ringer hans mobil, nåt ragg från gårdagen tydligen. (Nej jag bryr mig inte på det sättet, men alltid skumt att höra om nya brudar). Detta var tydligen en emotjej, by the way så HATAR jag Emoungar, eller Emokissar som jag och Harry kallar dom. Iallafall så ringde den här tjejen och tokgråter, pladdrar om att hon är kär i honom och skit. Dom träffades alltså för första gången igår. Han pratade en bra stund och fick henne till slut att lägga på.Då ringer hon IGEN och sen en gång till. Steff försöker förklara att han inte är intresserad, då får hon psykbryt och säger att hon ska "göra nåt", aka skära sig.

Jag satt och skämdes över den här tjejen, fy fan vad pinsam, finns det brudar som faktiskt beter sig på det här sättet? Detta måste ha vart bland det mest skrattretande jag hört. Stackars lilla Emokisse. Skaffa ett liv.

Bäst var Steff's kommentar när har tillslut blev av med henne:

Charlie - JOBB. mobilen e död. nås på msn. säger:
men shit, säg bara att du inte är intresserad
Stefan säger:
jävlar vetdu
Stefan säger:
dra på en tokio hotel låt och gå och dö eller nåt 
Charlie - JOBB. mobilen e död. nås på msn. säger:
hahahahaha

Tydligen ringde hon igen... sorgligt.


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

men att folk inte fattar första gången!! Blir galen på såna människor!

2009-01-30 @ 10:15:11
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Tindralen

fördomsfulla fanskap.....

2009-01-30 @ 10:19:05
URL: http://tindralen.blogg.se/
Postat av: Broder

OJ är det du på bilden...coolt....

Ja jag VET o,PSYK BRUDAR

2009-01-30 @ 13:04:25
Postat av: camilla

Fin blogg :D!!

Vad tycker du om mina photoshop bilder? Lämna gärna en kommentar om du skulle gilla de.

Haft en skön kväll?

2009-01-30 @ 23:02:07
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0