Tänker på Mormor

Blogg.se fuckar, allas bloggar ser helsnurriga ut, hoppas dom löser det snarast. Sitter på jobbet nu, ensam i natten (som vanligt). Njuter ändå lite, så fruktansvärt lugnt och stilla, inte en käft som ringer. Inte just nu anyways.
Drygt 3½ timmar kvar, sen ska jag hem och kasta mig i sängen, slå på en film och mysa lite under täcket, är riktigt frusen av mig inatt.

Sitter här och tänker på Mormor. Ville verkligen inte att hon ska bli sämre nu. Vet ärligt inte vad jag skulle ta mig till om det skulle gå riktigt illa, ni förstår vad jag menar?
Har inte många i familjen som står mig nära. Mormor är min supertant, min pokerhaj. Hon har snuskig humor, är fräck i käften och envis som en get. Precis som jag.
Min lilla fina Mormor. Har bara en sån otäck känsla i kroppen, verkar inte kunna bli av med den.
Snälla säg att allt kommer bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0