En vecka till födelsedagen!!

Idag är det exakt  en vecka tills jag fyller år, mina senaste fördelsedagar har varit katastrofala, har inte firat alls vilket känns sjukt tråkigt. Detta år blir det lite samma sak, iallafall på själva dagen. Ska ju nämligen jobba på fredagen, som vanligt, men på onsdag så ska jag fira med dunder och brak.

Vi drar nämligen till Cattelin igen, Me love the Gayclubs
Däremot så ska ju de flesta jobba så de verkar inte vara många som ska haka på...
Harry & Boholm ska iallafall med och eventuellt Camilla (hoppas, längessen vi sågs) sen stöter vi förhoppningsvis upp guldgossarna Hannes och Danne.

Finns även en chans att Ludde kommer upp från Karlstad, det skulle vara såååå kul eftersom jag inte träffat honom på säkert 2½ år om inte mer. Han är så sjukt rolig och umgås med så jag håller tummarna att han får ledigt.
Grädden på moset skulle vara om min älskade Forsman skulle kunna komma upp, men det ser mörkt ut. fan fan fan..

Längtar iallafall tills på Onsdag, Då blir det  P.A.R.T.E.Y vill jag lova.

På Cattelin är det drinken Ragnar som gäller..smakar wunderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0