Godmorgon..

Vettetusan om den är så jädra god, vaknar upp och ser att det ösregnar ute och himlen är alldelles grå. Vet inte om vädret avspeglar mitt humör eller om det är tvärtom. Fick ju ett svar på mitt senaste inlägg, tog därför bloggpaus igår helt, har en del att tänka över.

Vill inte vädra mina trasiga(??) vänskapsband här i bloggen, eftersom de flesta som känner mig även känner henne. Vill inte att andra ska lägga sig i eftersom det är mellan oss. Just nu har jag varken energi eller ork för att ta itu med allt, inte bara jag som behöver agera men har kanke insett att jag inte är en sån bra vän i alla lägen som jag trott. Ibland är man blind inför hur man själv agerar. Jag vet att det kommer lösa sig, tror bara vi behöver en paus, ska låta henne vara nykär och upptagen ett tag, men vill att hon ska veta att jag tänker på henne varje dag.

Hade ringt om jag kunnat, men har inga pengar på telefonen och just nu kan jag inte fylla på den..
Fan.

Drar på en Film och fixar frulle nu. Hope it cheers me up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0