GutenMorgen

Uppe med tuppen idag, eller kanske inte, snarare varit vaken hela natten, lika bra att börja ställa in sig efterom det vankas jobb idag som vanligt. Man behöver ju knappast ha ångest för att missa en solig och vacker dag, vart försvann sommaren? Någon som vet?

Slog en signal till min gamle moder nyss, allt ordnat och på lördag kommer min syster hit. Ska blir skönt och träffa Mini igen (som jag och bror kallar henne) och hon ska vara här ett par veckor. Hoppas ju på lite fint väder iallafall så vi kan hitta på nåt, blir ev Grönan nästa vecka om solen vågar sig fram, tokvägrar att åka dit om det ska regna och hålla på.

Börjar även dra ihop sig till att Forsman kommer hit, den 29e är det väl tänkt att hon ska dyka upp. Längtar ihjäl mig. Blir drygt  veckor tillsammans, snacka om att vi behöver det!!

usch, insåg nu att jag måste städa mitt rum, ser förjävligt ut, IGEN Hur lyckas jag? Har för mycket skit helt enkelt. Blir ju tokrensning hela sommaren, vägrar släpa med allt gammalt till nya lägenheten.

Nej, nu ska jag se färdigt på filmen "He´s just not that into you".
Puss på er alla! ♥

psst..Jag bjuder på den här:
Våga Vara Ful - Kampanj 2009

Kommentarer
Postat av: broder

JU inget svårt vara fulare det är jag redan ahahahha

ska hitta på något på min blogg hehehe

MINIIIIIIIIIIIIIIIIIII superskoj...solen kommer ska du se:)

Min moppe kommer imorgon bitti:)Can hardly wait...

Tiden tickar o tickar...snart ni här:) då ska tiden gå sakta;:)

2009-06-11 @ 11:46:14
Postat av: Daniel

hehehehe vad jag skrattade... klockrent!



Den kampanjen ska jag vara med i! :))



Du har en läsare! :))

2009-06-11 @ 11:48:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kashaya

Nej det skulle inte jag heller, mina cyklar blir alltid stulna så om jag köper någon ny cykel (är lite trött på att den alltid blir stulen) så blir det en till gammal skrotcykel för 500-1000 kr.=) Men det är alltid lite kul att kika på dyrgriparna.



Ja, jag förstår ju det. När var det ni skulle flytta in?



Schysst bild!=)

2009-06-11 @ 13:47:01
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0