Igår kom Skatteåterbäringen...!

Skönt ju, var inte helt säker på att man skulle få nån. Plus att mina skulder hos Kronolle är betalda nu. Måste kolla det där helt, shit vad det ska vara avancerat att vara vuxen, varför får man inte lära sig nåt om detta i skolan? Nej istället får man räkna mattetal som "om Per har fyra äpplen...", finns kanske mer viktiga saker att lära ut.

Galet Galet.
Tog iallafall med mig Harrie & Beccis in till söder igår och kollade på lägenheten. Såg bra ut, litet men mysigt och såklart toppenläge, kan fan inte bli bättre! Så nu ska jag in dit igen och träffa Ville. Är sjukt nervös och pirrig i hela kroppen!! Berättar mer sen helt enkelt.

Nu måste jag klä på mig och styra upp lite smink.
Puss Puss

*hint*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0