Lilie @->-->--

Ligger i sängen nu och har precis kommit ur duschen. Borde försöka sova en timme till iallafall, då blir jag extra pigg på jobbet sen. Ser inte alls fram emot att jobba när jag vet att jag hade kunnat gjort något mycket trevligare.

En gammal vän ringde mig nyss, oftast när hon ringer så jobbar jag eller sover. Alltså alltid vid fel tidpunkt, så därför pratar vi inte så ofta. Sen är jag ursämst på att höra av mig, men hon vet att jag inte dissar för att vara elak.Blev ett långt samtal om allt mellan himmel och jord, från våra gamla ex till vår framtid. Hon är nog en av de klokaste människor jag träffat, sen har hon en aura kring sig som få personer har. Redan när jag mötte henne första gången blev jag bländad av hur vacker hon är, verkligen, och ganska snart insåg jag att det inte bara handlade om hennes yttre.

Trots att vi bor i samma stad så är det 1½ år sen vi träffades, helt och hållet mitt fel, men det ska ändras, för jag vill ha kvar henne i mitt liv, no doubt about it.

Du är Underbar Lilie! ♥

Världens finaste Lilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0