Matat Shoppinghungern en smula

Surfade in på Ellos en sväng, det är fan omöjligt att gå in där utan att beställa något, la en massa onödigt i varukorgen, men när jag väl kom till kassan så sorterade jag bort det mesta. Har typ alla sommarkläder jag behöver, det enda jag beställde var en klänning som var på rean. Kostade 400 kr förut och nu bara 239 kr, rena kapet. Om den passar är ju senare fråga.

Shoppade mer på rean, bestämde att jag skulle handla ekonomiskt och bara saker jag faktiskt behöver. Tänkte på den kommande flytten och all gammal skit jag då ska rensa bort. Har fortfarande en massa fula sängkläder och handdukar man fått av morsan så köpte:

- 4 mindre handdukar (marinblå) 52:-
- 2 lite större handdukar (marin) 52:-
- 1 stort badlakan (beige) 89:-
- 6 enfärgade örngott 95:-
- 4 underlakan 119:-
- ett Svalt DUNTÄCKE *finally* 99:-
- Svart jättesöt Klänning 239:-

Sparade typ 700 kr genom att handla på rean och nu har jag en massa nytt till blivande lägenheten! Känns skönt.

Läste nyss ett mail från Pappa, nu har dom hållt på att rensa alla farmors saker och min farbror Ryk´s fru Gayle hade plockat ihop lite av farmors saker som dom ska skicka över till mig. WOW, hur gulligt är inte det? Ska bli spännande och känns bra att dom tänkte på mig.

Well, back to work...

Kommentarer
Postat av: broder

såp gulligt skicka från farmor..jag har en bild iallafall med farmor o farfar på:)

o brev från henne..som du kan få läsa här o lära känna henne mer vad hon var för någon:)



du har väl kvar 50 cent o dollarn från dem:)

2009-06-05 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0