McDreamy & Jag i solen?

Då var man återigen på jobbet då, veckans sista pass på 12 timmar sen är man fri tills Torsdag igen, Jag älskar mina jobbtider!

Måste bara berätta, imorse när jag kom hem kastade jag mig i duschen och bunkrade upp för en härlig frukost framför en film. Lillsyrran fick välja och det blev "Barnhemmet", som by the way inte alls var så läskig som jag hade trott, då min mobil ringer...

Vem ringde då? Mcdreamy såklart, andra gången denna vecka, grymt ovanligt måste jag meddela. Iallafall ville han ta med mig ut i solen, bara ligga på en gräsmatta någonstans och må bra. Varför kommer han alltid med sånna förslag när det är heeelt fel tillfälle. Jag hade jobbat 15 timmar och var helt jävla slut, visste att jag skulle somna vilken sekund som helst så tyvärr fick jag nobba honom. Fan. Måste träffa honom snart eftersom han åker bort hela semestern... med henne.

Gosh, I wish he was mine...♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag tänkte först "va? Patrik Dempsey? Nobbade du honom?"



Sen slog det mig att du kanske har en egen McDreamy. Coolt.



Sv: Tack :P Glad jag blir! =)

2009-06-20 @ 20:28:48
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.sommarglass.com/?r=2183 gå in på länken och bli medlem om du vill ha gratis glass :)



www.starcevic.blogg.se

2009-06-20 @ 20:34:59
Postat av: Anonym

tack så mycket :)



www.starcevic.blogg.se

2009-06-20 @ 20:56:34
Postat av: Emma

Men det kan också bero på att jag hade så himla höga förväntningar! Men let me know vad du tyckte! =)Och jo, jag är från Umeå =)

2009-06-20 @ 23:45:34
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0