Nu ska vi gå på tigerjakt..

ehhh...nej men lägenhetsjakt. Satt och kollade lite lägenheter igår med min blivande roomie. Jag och Villish har nämligen bestämt oss för att flytta ihop, tror det kommer bli KANONKUL och ska bli nice och bo med en kille. Även om jag är mer man än han. muhahaha. (sorry babe)

Ne men det blir nog fin fint, vi kan ju spana grabbar ihop! Bara han inte snor mina ragg, den lille jevuln.
Som sagt någon som har koll på en 3a som uthyrs i stockholm, hojta till!

Snyggaste bilden ever på Ville......
(sa ju att jag skulle lägga upp den i bloggen!)
www.finest.se/villeniskanen

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Haha jag dör vilken jävla bild alltså. ;)

2009-06-06 @ 11:27:38
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0