Sömnmaraton..

Har sovit sen igår vid den här tiden, varit helt slut sen helgen, att jobba kan göra en så trött?
Ska iallafall avsnjuta en härlig frukost nu med lillsyrran, har ju inte umgåtts så mkt med henne i helgen så känner mig lite taskig.

Sen tänkte jag plocka i mitt rum lite, skulle ha städat redan förra veckan vilket jag inte gjort och nu ser det verkligen förjävligt ut... Marcus ringde ju och väckte mig vid 11 idag. Han åker hit från Karlstad idag och är här vid 18-tiden, ytterligare en anledning att städa.

Dagens schema alltså:
-Frulle & film
-Städa & diska
-Bädda rent i sängen
-Långdusch, hårinpackning och skrubb.
-Laga mat
- Myskväll med Syster, Harrie & Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0