Tack för igår

Ursäkta mitt dåliga bloggande, men inte blivit så mycket tid framför datorn den senaste tiden..
Bristen på bilder beror på att min dator fukkar upp hela tiden..

Anyways, igår efter tvätten så tyckte Marcus att vi skulle hitta på något, så vi traskade iväg till centrum när han bjöd oss på lunch. Vi käkade på PePe's, godaste pizzan på länge måste jag säga. Efter det traskade vi vidare, hämtade ut Harries paket och sen började vi ha vattenkrig i fontänen i centrum. Värmen var helt sjuk igår så känndes skönt att och få kyla av sig lite.

Efter de gick vi upp kikade inne på Jysk, provade sängar och soffor, blev rätt sugen på att shoppa möbler. Snart dags för flytt ju!

Hann med en sväng in på en väskaffär, snacka om cravings och sen smet vi in på bolaget. Köpte några cider och öl för att svalka oss med. Kvällen svslutades på balkongen där vi skålade och mådde allmänt bra..
Marcus blandade även en drink, fantastiskt god måste jag säga!

Marcus sommarPiggelin:

-Lägg en Piggelin isglass i ett glas
-Häll i Absolute Päron 4-6 cl
-Fyll upp med Sprite
(lägg gärna i fler isbitar om du vill)


Kommentarer
Postat av: broder

DEn drinken kan man göra så här oxå supergott

Melonlikör ..PIggelinen såklart....Bacardi melon el äpple om vill få syrligare blanda upp med sprite el fruktsoda:)



MEn bara melonlikör o piggelin med dricka är MUMS det med

2009-06-24 @ 14:11:34
Postat av: Jess

sv; filmen var helt okej ;) Ingen jag skulle vilja se två ggr, men ändå bra :)

2009-06-24 @ 23:17:14
URL: http://jessicasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0