Wünderbar Start på veckan..

Idag har varit den bästa dagen på mycket länge! Har precis lagt mig i sängen nu för att kolla på lite "How I met your Mother" innan jag somnar.

Dagen började ju som sagt med att Mcdreamy ringde och vid 2tiden kom han hit äntligen. Solbränd och med ett stort leende på läpparna som vanligt. Vi gick iallafall ut på gården och satte oss (i skuggan) för att prata lite. Som vanligt kändes det grymt jobbigt och vara med honom utan att få VARA med honom på riktigt, ville ju inte annat än att kyssa den jäveln. Iallafall, vi pratade lite seriöst, han vet vad jag känner men jag sa att jag är hellre hans vän än att jag släpper honom helt. Så som nuläget är vet jag att jag måste gå vidare och träffa andra, han har en del av mitt hjärta men jag kan inte stänga av resten av mitt hjärta för det. Inte när jag inte kan få honom. Men, den dagen han blir singel... så jävlar. Haha.

När han var tvungen och dra hem passade jag o syrran på att snika skjuts till Tcentralen. Eftersom vi var en timme tidiga så käka vi på donken innan vi gick och mötte forskman. Vi traskade iväg till spår 17b och vid 17.30tiden rullade hennes tåg in. Är så sjukt glad här nu, fan va kul vi ska ha!

Vi tog med all hennes packning till centrum här, handlade mat och hon köpte en försenad present till Harrie (Dumlesnacks och vattenpistol) sen släpade vi hem allt, vi stal tom två kundvagnar så vi kunde göra allt, blev bara ett kort stopp i nya parken där vi snackade om allt möjligt och läste skvallertidning.

Blev sedan en lugn kväll med film o mys...till 23tiden ungefär..
Men det berättar jag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0