Ensam @ work

Nu gick precis min sista kollega hem för natten så nu är man ensam sista timmen, eller möjligtvis bara en halvtimme till.
Ska ändå inte hem direkt, måste häcka på jobbet ett tag för jag ska handla orm-käk i Högdalen innan jag ska hem och dom jävlarna öppnar inte förrän kl 11.

Ska alltså köpa möss till Hella och Dietr idag, handla lite käk till mig själv och sen hem och njuta av ledigheten. Harry kom hem igår med, fast jag hann tyvärr inte träffa henne innan jag drog och jobbade. Ska bli skönt och få umgås lite, men kommer nog sova rätt mycket, som jag brukar göra på söndagar.

På måndag har jag en del hemmafix att göra, mer om det då. Nu blir det nog fan lite mer Simpsons, eller Family Guy!

Sliten och osminkad efter 12h nattjobb - LOVLEY

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Tackar och bugar! =)

2009-03-01 @ 09:56:47
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0