Förlåt

Nu är jag vaken igen, efter att ha sovit långt mer än vad som är mänskligt. Försökt vakna till igår kväll, men somnade snart igen. Är förbannat less över det här. Kan inte styra min egen sömn, faller in i en sorts koma utan att märka det själv. Vet att det stör folk omkring mig, mina vänner. Det sista jag vill är att stöta bort dom jag älskar, men ja förstår att dom tycker det är jobbigt.

Jag somnar så fort jag sitter på pendeln, buss, så fort jag inte ätit på länge, och så fort jag har ätit. På det så går man i sömnen och snarkar som en demon från helvetet. This just gotta stop.

Har höga förhoppningar på läkarbesöket imorgonbitti kan jag lova..

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh, tack för det fina inlägget om lille Glenn! <3



Vad är det för läkarbesök? Ersta? Hoppas det går bra!

2010-04-12 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0