Storhandla,Vårstäda och Tjejkväll!

Nu bär det av mot Märsta, först en lite detour till Stockholm Södra..men till slut kommer vi hem till Märsta iallafall. Blir en tripp in på Willys. Ska storhandla....eller ja..Jag ska handla vanlig mat för denna vecka, samt grejer till min Smörgåstårta som Forsman göra till mig imorgon..har beställt den av henne för det var det godaste jag kunde komma på som jag vill njuta av innan man går över på annan mat.

Efter Willys ska vi in på ÖB (om vi orkar) ska blomjord, och leta blommor och fina saker till balkongen, dags att piffa till den. Kommer lägga upp bilder på hur den ser ut innan och efter..Den är så pass stor och kommer användas flitigt i sommar så de e lika bra att piffa till den..

Iallafall, när vi kommer hem sen så ska vi storstäda, samt tvätta en massa kläder. Komemr va helt död efter det. Bara att kasta sig i säng för kl 19 kommer älskade Isa på besök, då blir det Tacos i stora lass, girltalk och film.

Ha en underbar söndag mina vänner...och främlingar(??)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) hade du en bra lördagskväll? :D

2010-04-25 @ 08:43:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :) IMORGON ÄR SISTA TÄVLINGSDAGEN SÅ PASSA PÅ (: Så skicka in ditt bidrag innan kl 21.00 :)



(förlåt om jag redan skickat till dig jag blandar ihop lite ibland)



2010-04-29 @ 02:42:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0