Vårshopping!!

Beslutade mig för att shoppa lite småplock nu när det snart vankas löning...haha. Nåt ska man väl unna sig och visst blir man väl på shoppinghumör nu när våren är här? Köpte mest småsaker som sagt, känns onödigt att shoppa kläder nu (inte för att de finns en massa snyggt att välja på i min storlek..men men.....nästa vår blir det andra bullar).

Känns lite surt att ännu en sommar gå omkring i stora svarta tält, svettandes som en ko, men kan ju vara glad över att det blir min sista sommar som utstirrad misfit. Thank God.

Detta var lite av det jag skickade efter:




Kunde inte motstå nagellacket...mintgrönt..kan bli hur sött som helst....eller asfult. Vem vet, dyrt va det ju inte. I övrigt beställde jag bara nödvändigt tjafs som ansiktsmask, peelingvante, fotfil och ett påslakanset...
Nu blir det att kika på nån serie innan man slutar jobba kl 08..puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0