Klantarsel..

Tjo Tjipp!!

Nu sitter man på jobbet, inte för att jag jobbar, nej nej, utan för att jag fick ett mess av Lisa (en jobbarkompis) att jag hade glömt mina nycklar på jobbet. Hur lyckas man, jag måste fan vara ett riktigt jäkla klantarsel? Som tur va så sov Isabell hos mig igår så jag tog sällskap med henne påpendel + buss in till stan. Tänkte passa på och blogga lite medan jag ändå sitter vid en dator, har ju inget att skynda hem för eftersom fina Forsman är i karlstad under veckan. Värsta jag vet är att vara hemma själv, så jäkla trist.

Blir väl att dra sig hem snart iallafall, måste in på Willys och handla + diska värsta disken när ja kommer hem...uuuusch, vill inte. Ska se om inte Lilie vill komma och hälsa på imorgon. Är ju ändå ledig tills torsdag kväll så det är lika bra att passa på.

Igår var de iallafall en toppenkväll med IsaBoo, såg på "Magiska systrar", "PS I love You" och lite sex and the city. Girlsnight delux med andra ord. Så tack för igår gumman :)

Ne...dags att dra sig hemåt kanske?

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0