3 års väntan är över.

Först och främst, ja, jag vet att det var längesen jag bloggade, har inte riktigt haft något att skriva om. men nu, nu jävlar!

För er som följt bloggen så har ni hört talas om min "Mcdreamy" aka The one that got away. Hösten 2006 gled vi ifrån varandra och kort därfter skaffade han tjej. Jag insåg kort därefter vilken pärla jag hade släppt, men då var det försent. Vi träffades liksom vid fel tidpunkt. Jag var osäker i mig själv och min framtid, visste ej om ja ville flytta från värmland och han ville inte lämna stockholm. Iallafall, nu efter många om och men så är han singel. ÄNTLIGEN. Tror inte nån kan förstå hur mycket jag har längtat efter detta ögonblicket.

I tisdags fick jag nyheten, han kom hem till mig och redan innan han hade kommit in genom dörren pirrade det i magen. Nu har jag verkligen min chans, får verkligen inte sabba den. Detta kan vara mannen i mitt liv ♥. Nu har jag iallafall tillfälle att ta reda på vad vi kunde ha blivit...

Är så lycklig så jag kan inte sluta le....





Kommentarer
Postat av: broder

Tänk om vi får love samtidigt:)

ÄNtligen kanske

2010-01-21 @ 23:44:02
Postat av: lisa

Jag kan bara göra en sak:

<3<3<3<3<3<3<3<3

(miljontals fjortishjärtan)

Är ju klockrent att grabbhalvan ÄNTLIGEN fått tummen ur! :*

2010-01-21 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0