Fixa Trixa Mixa - Tagga Tagga Tagga!

Planer kommer planer går. Fan att de ska va så svårt att styra upp saker. Håller på me lite fix för nästa helg, nämner inget mer eftersom Forsman ska ge fan i vad jag håller på med. muhaha.

Kom precis till jobbet, ett under att man tar sig hit, fortfarande är det en chock för SL när det kommer snö. Snö.wtf? Vill ha vår nu, av me vantarna, slippa frusna tår och inställda pendeltåg. Usch va ja känner mig flummig, kommr bli en lång natt på jobbet. Tur att Isabell joinar mig till kl 01, efter det är det ju "bara" 6 timmar kvar.

Måste in på nätet och panik-shoppa inför nästa helg, två utekvällar irad, yikes, jag som trodde jag var för gammal för sånt. Vi får la se om jag är vid liv på måndag.

NÅN, vem som helst, får fan i uppdrag att ringa mig på måndag, ring tills jag svarar och fråga mig tre saker;
1. lever du?
2. Har du supit bort några värde saker?
3. Är inte du för gammal för sånt här?

Nu litar jag på att någon ringer. Annars blir jag fan bitter.

På tal om inget, fick sms av McDreamy i Onsdags, hans satans ex har flyttat ut, bort från stan. Den tackar vi för! Detta kommer ju bli som att vara Zlatan och skjuta mot öppet mål. 1-0 till MIG!

well, dax för work work.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0