Alla kukar ska begravas?

Jobbar ju extra pass inatt, borde ha tackat nej efetrsom jag knappt kan hålla mig vaken... iallafall. Ringde precis en tant och samtalet lät såhär:

Jag- 118 ***, Välkommen.
Hon- *tyst i 4 sekunder drygt* Alla kukar ska begravas!
Jag- öhh ok?
Hon - *klick*


Whatta fuck liksom? Nu ska jag iallafall äta min glass (som jag nu till min stora glädje märkte att jag hade glömt på jobbet igår) och kolla lite på OS-avslutningen och sedan filmen Fired Up.

Måste ju nämna hockeyfinalen som gick ikväll, missade ju typ hela matchen eftersom jag var på pendeln till jobbet, men han se hela sista perioden. Helvete vilken spännande Match. När USA gjorde 2-2 måler med bara 24,4 sekunder kvar så vart ja pisst som bara den. Men såklart Vann Canada i Sudden. GRYMT JOBBAT!

Oh Canada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0