He broke my heart...

Jag har ju varit singel i hundra år, det vet alla. Jag har alltid varit den eviga singeln i kompiskretsen, skulle väl bli kaos om min facebook status skulle ändras till "har ett förhållande". Med tanke på det som hände med McAsshole, så har jag inga tankar alls på att hitta kärleken längre. Innan jag visste att det var kört mellan oss så hade jag alltid honom i bakhuvudet, ni vet "han och jag kommer bli tillsammans i slutändan"-tankar. Men nu, nu är det bara tomt.

Kan inte längre säga att jag saknar honom, inte heller att jag vill ha honom. MEN....
Vet ju inte hur jag skulle reagera om jag såg honom, hörde hans röst...om han bara fanns i närheten.
Det känns inte bara som om han krossade mittt hjärta. Han tog mitt hopp. Den svaga tron jag hade på kärleken och allt den borde vara försvann. Han har gjort mig kall och för det kommer jag aldrig förlåta honom för.

Fuck you.


Kommentarer
Postat av: Karl

Visst är det underbart att råka ut för det? Man blir inte alls bitter, oh nej...

2010-03-17 @ 01:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0