Humor-release mitt i Hockeysorgen

Som ni förstår var jag inte på bästa humör igårkväll efter MoDos totala slutspels fiasko. För att lugna nerverna fick jag toksnusa, samt kolla på Erik & Mackans program Guldfeber på tv6 Play. Är det bara jag som skrattar ihjäl mig åt deras humor? Igår skrattade jag så tårarna nästan sprutade, det var precis vad jag behövde. Sen att Erik typ är min drömman gör ju inte saken bättre.

Btw, när jag och brudarna var i stan i Måndags så gick självaste Mackan förbi oss, jag utmanade Forsman & Harry att jaga honom och försöka ta en bild men trots deras tappra försök så hann dom ej ikapp honom. Antingen hade han jävligt bråttom eller så blev han livrädd och trodde han vad stalkad. haha.

Well, Dags att ta en toa-paus samt hämta vatten innan man börjar jobba. Som vanligt gäller 18-08, så vi hörs inatt alla glada, pengaspenderande själar i Sverige!

Tjo Flöjt!

Mackan (t.ö) och fin-fina Erik...Bild lånad från Stureplan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0