Ingen bra dag idag

Idag är en sån där botten dag. Datorn krånglar, Missade två samtal från ersta sjukhus (dom lämnade inget mobilsvar och ringde inget mer, jag testade då att ringa dom och en sur tant i växeln sa bara "ja vi kan ju inte veta vad dom ville, elelr vem som har ringt..du får vänta tills dom hör av sig igen"..tack för den liksom.  Sen skulle en gammal vän till mig komma på besök idag och sova över, hade sett fram emot det som fan men inte fan har jag hört av honom. Vet lilla gubben att du är snurrig, men va fan...hade ju kunnat hitta på något annat om de sagt till att du ej har tid eller vad problemet nu var.

Ahhhhhhhhhhh. Jag hatar att känna att all min lediga tid är meningslös. Ingen som har tid eller lust att umgås, kunde ju lika gärna ha jobbat och tjänat lite cash.

Självklart kom jag att tänka på Mcasshol också, alltid om jag kände mig nere så visste han hur han skulle få mig och le igen. Hade sån lut att plocka fram telefonen och ringa honom. Men vad skulle jag säga om han nu hade svarat. Han vill ju inte veta av mig. fan. Känns jobbigt att veta att jag inte bara förlorade en kärlek, utan även en av mina närmsta killkompisar.

This is not a good day helt enkelt. Kan behövas piggas upp och få lite omtanke. Vet att de finns folk som bryr sig, men skulle inte skada ifall vissa av er visade eller berättade det för en ibland.

Skulle behöva en kram just nu. :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar också till filmen jag har hört att det kommer hända mer i den tredje :D Hur mår du idag? :D

2010-03-17 @ 22:53:10
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag skickar en kram från Oslo!

2010-03-17 @ 23:53:40
URL: http://annieinoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0