Jobbigt att jobba dag

Fy fasen, haha. Kände mig lite ringrostig imorse när jag satte mig på jobbet. Visst ringer det mycket om man jämför på natten, men dom som jobbat dagtid har mycket lättare samtal. Dom sliooer ju alla skrikande fyllon, flirtande härliga människor, snuskisar och många busringningar. Men ändå. Skulle aldrig byta mina nattpass för att bara jobba dag.

Hade även jobb-samtal med Lillchefen F idag, han är bra härlig, känns kul att dom ska börja fixa lite på kontoret. Skulle vi få dit en soffa och lite växter så skulle det genast bli lite mysigare, men det är la sånt som kommer.

Slutade kl 16 och suttit brevid Isabell sen dess och halvsovit iväntan på att Forsman ska sluta nu kl 17, så vi kan ta sällskap hem. Är jättetrött, kanske inte konstigt när man knappt sov något inatt. Ska hem och laga mat, blir något tokgott eftersom man fick storhandla igår tack vare chefen!

Sen ikväll då? TV night såklart. DH, Cougar Town och Christine..yeey!

Mot märsta!


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag saknardig älskade systeer <33

2010-03-25 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0