Lady GaGa i Globen 7 Maj!!

Jag lyckades!! Lyckades komma in på ticnet och köpa biljetterna nu på morgonen, var lite svettigt ett tag eftersom det var kö bara för att komma in på sidan. Sist det vart så, inför Metallica konserten, så kom jag aldrig fram och gissa om jag blev förbannad. Jag är ingen konsertmänniska, har sagt det förr och säger det igen, MEN Metallica, ColdPlay och Lady GaGa vill jag se live...och den 7 Maj så får jag äntligen chansen!

Jag, Forsman och Andrea ska till globen och se GaGa, gissa om jag är överlycklig just nu!!

Detta kommer bli en underbar dag...I´m your biggest fan, I follow you until you love me!




Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

fyfaaan vad nice:D

2010-03-05 @ 10:05:02
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: jennifer

din apap. jag vill också med

jag älskar henne!!!!!!!!!! <3

2010-03-05 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0